Debycsoki

Sütés-főzés cukrászkodás. Ha ráérek a konyhában ténykedem és utána postolom :)

Friss topikok

Linkblog

Csokis-mandulás keksz

2013.03.21. 16:41 | zsdeby | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Stahl Judit receptje (http://www.stahl.hu/hu/recept/desszert/Csokis-mandulas_keksz) nagyon megtetszett, már csináltam párszor, mindenképpen megér egy misét!

Egészséges és nagyon finom!

Egy adaghoz elméletileg 10 dkg zabpehely és 15 dkg mandula kellene, a mandula mennyiségét próbálom egy picit lecsökkenteni, mert valljuk be így elég költséges egy süti.

Utoljára amikor csináltam 15 dkg mandula helyett 7,5 dkg mandulát és 7,5 dkg diót raktam, az is nagyon finom lett, sőt talán még jobb, ízesebb is mint az eredeti!

Most készül egy újabb verzió, ezt még jobban megvariálom:

15 dkg mandula helyett 5 dkg mandula és 10 dkg dió

200 g kristálycukor helyett 150 g kristály és 50 g barna cukrot használok

valamint a végén mivel találtam itthon szeletelt mandulát, azt is fogok bele rakni, akkor amikor a csokit is rakom, természetesen pirítva!

Tapasztalat:

Először is isteni finom! :) De ez nem meglepetés! :)  

Azt vettem észre, hogy a tészta sűrűbb volt, ez lehet hogy azért mert a dióban több az olyan így az jobban összeállt de azét is lehetséges mert az egyik tojás felét a padlóra törtem...... :)

Még egy észrevétel, a külseje kicsit talán ropogósabb, szerintem ez a barna cukor hatása, de persze ez nem tuti.

Mindenképpen érdemes kipróbálni a receptet és mindenki saját szája íze szerint variálhatja, lehet hogy legközelebb rakok bele egy kis mazsolát is.... nyami :) na majd meglátom! 

D.

A bejegyzés trackback címe:

https://debycsoki.blog.hu/api/trackback/id/tr995159756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása