Debycsoki

Sütés-főzés cukrászkodás. Ha ráérek a konyhában ténykedem és utána postolom :)

Friss topikok

Linkblog

Első bejegyzés...

2011.07.04. 00:11 | zsdeby | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Nagyon szeretek főzni, sütni, a konyhában  tevékenykedni, persze ha az időm engedi. Nem mondom hogy én vagyok a világ legelfoglaltabb embere, de fősulira járok (BGF) és emellett szeptember óta együtt lakom a barátommal, úgyhogy van elég dolog! Most nyáron elég sok időm van azzal foglalkozni amit igazán szeretek :) 

Nem határolom be a blogomat hogy ez csak egy sütis blog vagy csirke húsos, lesz amilyen lesz, amit éppen alkottam és említésre méltónak tartom azt megírom. Lehet hogy csak havonta fogok egyet írni, de remélem hogy nem így lesz és hogy minél többet tudok majd postolni. :)

Rólam annyit hogy angol nyelven tanulom a turizmus vendéglátás szakot, vendéglátás szakirányon vagyok, úgyhogy nem áll távol a majdani "szakmámtól" sem ez a blog. A sulit nagyon szeretem, nagyon élvezem, rengeteg a gyakorlatias óránk, és egyszerűen élvezem. :) Ősszel kezdem a 3. évemet a fősulin úgyhogy már túl vagyok a felén... 

Szerettem volna egy OKJ-s cukrász tanfolyamot elvégezni, amíg még finanszírozza az állam de sajnos a suli mellett nem tudtam elvállalni egy olyan tanfolyamot amire be kell járni rendesen mint középsuliban. Ezt nagyon sajnálom, mert biztos sok technikát könnyebben elsajátíthattam volna mint így innen-onnan.

Sok TV Paprikát nézek, ha valamit kitalálok (pl. csokit főztem) akkor a neten kutakodok. Remélem hogy eljön az az idő is amikor a saját receptjeimet oszthatom meg. Egyelőre ez csak ilyen "tapasztalati" blog lesz. 

Terveim szerint sok-sok képet fogok feltenni :)

Na pacsi: D.

A bejegyzés trackback címe:

https://debycsoki.blog.hu/api/trackback/id/tr403036330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása